2010-2011. Un cafè? BAT1

Un cafè?

Fase 1: Treball artístic

Realització i interpretació: alumnes de 1r de Batxillerat de l’optativa de Música “Lleguatge i expressió musical” (2010-2011): Rocío Cardús, Mariona Huix, Míriam Jiménez, Irene Iglesias, Marina Loperena, Sandra Martín, Laura Masmiquel, Mariona Nolla i Maria Sibils.

Argument (sinopsi): Subjecte 1 veu al subjecte 2 i s’enamora a l’instant (Escena 1). Al subjecte 2 no li agrada el subjecte 1 i li dóna carabasses (Escena 2). El subjecte 1 demana ajuda al seu grup (Escena 3) i  els altres l’ajuden. El subjecte 2 es comença a enamorar (Escena 4). Comencen a sortir junts (Escena 5). Es barallen i es separen (Escena 6). El subjecte 2 està trist i plora (Escena 7) i els seus amics l’intenten animar (Escena 8). Els amics marxen i apareix el subjecte 1 i  veu trist el subjecte 2 (Escenes 9 i 10). Ho solucionen tot (Escena 11) i tothom ho celebra (Escena 12).

Escenes dels números musicals

  1. I’ve just seen a face, de The Beatles. VídeoKaraoke.
  2. Anunci.
  3. Help, de The Beatles. VídeoKaraoke.
  4. The Rose, de Bette Middler. VídeoKaraoke.
  5. Lucky-Jason Mraz i Colbie Caillat. VídeoKaraoke.
  6. Percussions
  7. Perquè he plorat? (Mar i Cel) de Xavier Bru de Sala i Albert Guinovart. VídeoKaraoke.
  8. Ella, de Bebe. Vídeo – Karaoke.
  9. Far del sud, de Sopa de Cabra. Vídeo – Karaoke – Lletra.
  10. Quan et sentis de marbre, de Gossos. Vídeo – Karaoke – Lletra.
  11. Life with you, de The Proclaimers. Vídeo – Karaoke - Lletra.
  12. We are the world, de Lionel Richie. VídeoKaraoke.

Fase 2: Preproducció

Fa referència a tot allò que disposa o necessita l’organització per muntar un espectacle.

  • Característiques dels espais (escenari i back estage, zona de càrrega i descàrrega -instruments, material tècnic, etc.-; accessos pels artistes, tècnics i pel públic, accessos per a persones amb dificultats de mobilitat; sortides d’emergència, etc.). Plànols i fotografies dels espais.
  • Sonorització: taula de so (núm. de canals, entrades i sortides), microfonia i monitoratge.
  • Il·luminació: focus (característiques i potència)
  • Equipaments i serveis.
  • Personal: tècnics, personal de seguretat, personal de càrrega i descàrrega, etc.

Planificació del temps: Míriam Jiménez

Guió original: Irene Iglesias, Marina Loperena i Mariona Nolla

Música: Mariona Nolla

Coreografia: Marina Huix i Míriam Jiménez, a partir de balls apresos en el segon trimestre a l’assignatura d’Educació Física  amb la professora Rosa de Quintana.

Vestuari: Marina Loperena i Mariona Nolla.

Decorats i atrezzo: Marina Huix i Maria Sibil.

Il·luminació i sonorització: Rocío Cardús, Míriam Jiménez i Sandra Martín.

Fase 3: Producció tècnica

Responsables: promotor de l’espectacle; interventor; productor i managerde l’artista.

  • Publicitat: publicitació dels artistes i difusió de l’espectacle.
  • Contracte. Inclou el rider que necessita l’artista per dur a terme l’espectacle contractat.
  • Rider: àudio, il·luminació, backline, microfonia, monitoratge, col·locació a l’escenari… (+info: model de rider tècnic) i plots: plànol de l’escenari i distribució dels músics.

Publicitat i màrketing: Laura Masmiquel i Mariona Nolla.

Fase 4: Producció executiva

  • Responsables:

    1. Productor executiu.
    2. Regidor d’escenari.
    3. Director d’escena o stage manager.
    4. Tècnic de so.
    5. Tècnic de llums.
    6. Tècnics d’escenari.
    7. Road manager;roadie
    8. Artistes: Rocío Cardús, Mariona Huix, Míriam Jiménez, Irene Iglesias, Marina Loperena, Sandra Martín, Laura Masmiquel, Mariona Nolla i Maria Sibils
    9. Presentador/a (si s’escau).
  • Horaris de sala:

    1. Assajos previs.
    2. (i 6) Muntatge de materials.
    3. Assaig general.
    4. Proves de so abans del concert o espectacle.
    5. Concert o espectacle pròpiament dit.
    6. (i 2). Recollida de materials.

Deixa un comentari